Apocalipsa - Capitolul 22 : 1 - 21

1 Şi el mi-a arătat un râu cu apa vieţii, limpede ca cristalul, care ieşea de la tronul lui Dumnezeu şi al Mielului
2 şi care curgea prin mijlocul drumului mare al oraşului. De-o parte şi de alta a râului erau pomii vieţii, care făceau douăsprezece recolte, dându-şi roadele în fiecare lună. Frunzele pomilor erau pentru vindecarea naţiunilor.
3 Şi nu va mai fi niciun blestem, ci tronul lui Dumnezeu şi al Mielului va fi în oraş, iar sclavii Săi vor îndeplini un serviciu sacru pentru El.
4 Ei îi vor vedea faţa şi numele său va fi pe fruntea lor.
5 Şi nu va mai fi noapte, iar ei nu vor mai avea nevoie de lumina lămpii, nici de lumina soarelui, pentru că Iehova Dumnezeu va revărsa lumină peste ei şi ei vor domni ca regi pentru totdeauna şi veşnic.
6 Şi el mi-a zis: „Aceste cuvinte sunt demne de încredere şi adevărate. Da, Iehova, Dumnezeul declaraţiilor inspirate ale profeţilor, l-a trimis pe îngerul său ca să le arate sclavilor săi lucrurile care se vor întâmpla în curând.
7 Iată că eu vin repede! Fericit este cel ce respectă cuvintele profeţiei din acest sul!“
8 Eu, Ioan, am auzit şi am văzut aceste lucruri. După ce am auzit şi am văzut, m-am prosternat ca să mă închin la picioarele îngerului care îmi arătase aceste lucruri.
9 Dar el mi-a zis: „Ai grijă! Să nu faci lucrul acesta! Eu nu sunt decât un tovarăş de sclavie al tău şi al fraţilor tăi care sunt profeţi şi al celor care respectă cuvintele din acest sul. Lui Dumnezeu să te închini!“
10 Şi mi-a mai spus: „Nu sigila cuvintele profeţiei din acest sul, căci timpul fixat este aproape.
11 Cine practică nedreptatea să practice mai departe nedreptatea, iar cel murdar să se murdărească mai departe, dar cel drept să practice mai departe dreptatea, iar cel sfânt să fie mai departe sfinţit.
12 «Iată că eu vin repede, iar răsplata pe care o dau este la mine, ca să-i dau fiecăruia după faptele lui.
13 Eu sunt Alfa şi Omega, cel dintâi şi cel din urmă, începutul şi sfârşitul.
14 Fericiţi sunt cei care îşi spală robele, ca să aibă dreptul de a merge la pomii vieţii şi ca să intre pe porţi în oraş!
15 Afară sunt câinii, cei care practică spiritismul, fornicatorii, ucigaşii, idolatrii şi toţi cei ce-şi găsesc plăcere în minciună şi o practică.»
16 «Eu, Isus, l-am trimis pe îngerul meu ca să vă depună mărturie despre aceste lucruri în folosul congregaţiilor. Eu sunt rădăcina, urmaşul lui David şi steaua strălucitoare a dimineţii.»“
17 Spiritul şi mireasa continuă să zică: „Vino!“ Şi oricine aude să zică: „Vino!“ Şi oricui îi este sete să vină şi oricine vrea, să ia apa vieţii fără plată.
18 „Eu depun mărturie oricui aude cuvintele profeţiei din acest sul: Dacă cineva adaugă ceva la aceste lucruri, Dumnezeu îi va adăuga plăgile care sunt scrise în acest sul.
19 Şi, dacă cineva scoate ceva din cuvintele sulului acestei profeţii, Dumnezeu îi va scoate partea de la pomii vieţii şi din oraşul sfânt, lucruri despre care s-a scris în acest sul.
20 Cel care depune mărturie despre aceste lucruri zice: «Eu vin repede!»“ „Amin! Vino, Doamne Isus!“
21 Bunătatea nemeritată a Domnului Isus Cristos să fie cu sfinţii!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

free counters