Psalmii - Capitolul 2 : 1 - 12

1 De ce se agită naţiunile
şi de ce cugetă popoarele un lucru deşert?
2 Regii pământului se ridică
şi demnitarii se adună ca un singur om
împotriva lui Iehova şi împotriva unsului său,
3 zicând: „Să le rupem legăturile
şi să aruncăm de pe noi funiile lor!“
4 Cel ce stă în ceruri va râde,
Iehova îşi va bate joc de ei.
5 Atunci le va vorbi în mânia lui
şi îi va înspăimânta în furia lui aprinsă,
6 zicând: „Eu, da, eu l-am instalat pe regele meu
pe Sion, muntele meu sfânt“.
7 Voi anunţa hotărârea lui Iehova!
El mi-a spus: „Tu eşti fiul meu.
Eu ţi-am devenit astăzi tată.
8 Cere-mi şi-ţi voi da naţiunile ca moştenire
şi marginile pământului ca proprietate.
9 Le vei zdrobi cu un sceptru de fier,
le vei sfărâma ca pe vasul unui olar“.
10 Şi acum, regi, arătaţi perspicacitate!
Lăsaţi-vă corectaţi, judecători ai pământului!
11 Slujiţi-i lui Iehova cu teamă
şi bucuraţi-vă tremurând!
12 Sărutaţi-l pe fiul, pentru ca El să nu se mânie
şi ca să nu pieriţi de pe cale,
căci mânia lui se aprinde uşor.
Fericiţi sunt toţi cei ce se refugiază în el!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

free counters