Psalmii - Capitolul 3 : 1 - 8

O melodie a lui David, când fugea de Absalom, fiul său.

1 O, Iehova, de ce s-au înmulţit vrăjmaşii mei?
De ce se ridică atât de mulţi împotriva mea?
2 Mulţi spun despre sufletul meu:
„Nu este salvare pentru el de la Dumnezeu“. Sela.
3 Dar tu, o, Iehova, eşti un scut în jurul meu,
gloria mea şi Cel ce îmi înalţă capul.
4 Cu glasul meu îl voi chema pe Iehova
şi el îmi va răspunde de pe muntele său sfânt. Sela.
5 Eu mă voi culca, voi dormi
şi mă voi trezi, căci Iehova mă sprijină.
6 Nu mă voi teme de zecile de mii de oameni
care s-au strâns împotriva mea împresurându-mă.
7 Ridică-te, o, Iehova! Salvează-mă, o, Dumnezeul meu!
Căci îi vei lovi negreşit peste fălci pe toţi duşmanii mei,
le vei rupe dinţii celor răi.
8 Salvarea este a lui Iehova.
Binecuvântarea ta este peste poporul tău. Sela.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

free counters