Psalmii - Capitolul 4 : 1 - 8

Către dirijor; pe instrumente cu coarde. O melodie a lui David.

1 Răspunde-mi când strig, o, Dumnezeul meu drept!
Scoate-mă la loc larg din strâmtorare!
Îndură-te de mine şi ascultă-mi rugăciunea!
2 Fii ai oamenilor! Până când îmi va fi gloria batjocorită,
până când veţi iubi lucrurile deşarte,
până când veţi căuta minciuna? Sela.
3 Să ştiţi că Iehova îl va onora pe cel loial lui.
Iehova va auzi când îl voi chema.
4 Înfuriaţi-vă, dar nu păcătuiţi!
Vorbiţi în inima voastră, în patul vostru şi tăceţi. Sela.
5 Aduceţi jertfe de dreptate
şi încredeţi-vă în Iehova.
6 Mulţi zic: „Cine ne va arăta binele?“
Fă să răsară peste noi lumina feţei tale, o, Iehova!
7 Tu vei pune în inima mea o bucurie
mai mare decât bucuria din timpul belşugului lor de grâne şi de vin.
8 Mă voi culca şi voi dormi în pace,
căci numai tu, o, Iehova, mă faci să locuiesc în siguranţă!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

free counters