Intaia epistola a lui Ioan - Capitolul 1 : 1 - 10

1 Ce a fost de la început, ce am auzit, ce am văzut cu ochii noştri, ce am privit cu atenţie şi ce au pipăit mâinile noastre, referitor la cuvântul vieţii
2 da, viaţa a fost dezvăluită, iar noi am văzut, mărturisim şi vă istorisim despre viaţa veşnică ce era la Tatăl şi ne-a fost dezvăluită nouă,
3 ce am văzut şi am auzit vă istorisim şi vouă, pentru ca şi voi să aveţi părtăşie cu noi. Iar această părtăşie a noastră este cu Tatăl şi cu Fiul său, Isus Cristos.
4 Astfel, vă scriem aceste lucruri pentru ca bucuria noastră să fie deplină.
5 Iată mesajul pe care l-am auzit de la el şi pe care vi-l anunţăm: că Dumnezeu este lumină şi că în unitate cu el nu este nicidecum întuneric.
6 Dacă spunem: „Avem părtăşie cu el“ şi totuşi continuăm să umblăm în întuneric, minţim şi nu practicăm adevărul.
7 Dar, dacă umblăm în lumină, după cum el însuşi este în lumină, avem părtăşie unii cu alţii, iar sângele lui Isus, Fiul său, ne curăţă de toate păcatele.
8 Dacă spunem: „N-avem păcat“, ne inducem singuri în eroare şi adevărul nu este în noi.
9 Dacă ne mărturisim păcatele, el este fidel şi drept ca să ne ierte păcatele şi să ne cureţe de toată nedreptatea.
10 Dacă spunem: „N-am păcătuit“, îl facem mincinos şi cuvântul său nu este în noi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

free counters